March 18, 2009

MINGGU-MINGGU TERAKHIR...!!!!!!

Macam nie la setiapkali nyer muncul minggu-minggu terakhir sebelum EXAM. Terlalu banyak assignment and test yang harus dilunasi. sempat atau tidak untuk buat persiapan, segalanya harus ditempuhi jua. Semester ini sekali lagi keadaan begini muncul kembali. Suka atau tidak segala tugasan yang diamanahkan kepada aku harus aku selesaikan. Terus terang aku katakan perkara ini kadang kala membuatkan aku stress. Mana lah tak stress buat kerja last minit. Aku cuba untuk elakkan tabiat ini, tapi nak wat macam mana dah jadi satu kebiasaan.
Hujung minggu merupakan hari untuk merehatkan diri setelah seminggu berhempas pulas di dalam kelas. Namun, hujung minggu ini, semua itu hanya angan-angan. Kenapa...aku terpaksa menyelesaikan segala tugasan yang tertangguh. Aku mesti menyudahkan seperti ape yang aku plan kan. Betul la orang-orang tua kate "Penangguh itu merupakan pencuri masa".

No comments:

Post a Comment