July 2, 2009

KEMBALI SEMULA....!!!!!

Pejam celik, pejam celik esok aku dah sampai ke destinasi percutian ku. Sekejap rasanya cuti, keesokkan petang aku bakal menjejakkan kakiku semula ke bumi Segamat yang telah aku tinggalkan hampir 2 bulan. Sem ini merupakan sem terakhir aku menduduki rumah yang kami sewa sekarang, selepas ini kami terpaksa menyerahkan rumah itu kepada tuannya. Bercakap tentang umah sewa, sem nie..penghuni rumah kami di No 15 Jalan Mida 7 mengalami sedikit perubahan. Terdapat muka baru yang akan mengantikan orang lama yang menarik diri siapa orang tue...kena la TUNGGU...... Kenapa....hanya Tuhan yang tahu. Ntah2...rumah kami tue panas kot....Whatever pun...panas @ sejuk sesebuah rumah bergantung kepada penghuninya.... Aku dan rakan-rakan yang lain akan cuba untk menjaga rumah itu. Kesungguhan n kepayahan kami untukmendapatkan rumah sewa ketika itu membuatkan kami lebih menghargainya. Rumah itu dapat disewakan atas hasil usahaku yang tanpa rasa segan bertanya kepada senior.... Ye la...orang yang tak cari mungkin dia tak tau...huhuhuhuhu. Aku juga ingin mengucapkan WELCOME HOME my friend...... Hope this year kita lebih success....caiyuk...caiyuk.....

No comments:

Post a Comment