September 12, 2009

Menjelang hari raya....yang Syahdu

Tak lama lagi dah nak raya...hari nie da 22 hari puasa. Lagi 7 hari je lagi Aidilfitri bakal menjelma. Aku kat cnie x terasa macam nak raya je. Ngan assignment and test yang tak habis-habis. Ish...ish....dugaan betul la. Nak blik kampung pun x confirm lagi ble. Tiket da beli hari jumaat...tapi macam nak blik awal je coz haousemate smua plan nak blik hari rabu and khamis. So tak kan aku nak tinggal sorang-sorang kat Segamat nie...sedeh nyer t.. Untuk menggelakkan aku tinggal sowang2 terpaksa la aku minta mak and ayah datang jemput aku hari khamis. Pada mula nya x nak susahkan diarg...tapi nak wat macam mane....nak beli tiket bas lain sure da x der nye. Balik tetap kena balik...if mak and ayah tak dapat jemput....aku rela balik naik bus sambung2 dari Segamat ke Gemas...., Gemas ke Tampin...., n Tampin ke Kota.....sure sangat penat....and sangat sure ayah and mak tak akan bagi aku wat macam tue. Ayah and mak risau sangat if aku balik sendiri. Selagi diarg mampu diarg nak anta n jemput aku....Thank mak and ayah coz sudi jemput adik untuk balik raya nanti....Adik sayang mak and ayah.

No comments:

Post a Comment